Friday, July 8, 2011


terima kasih dp... :) hmm...makin lamak, aku rasa makin jauh dgn #@!##... nya sik share gik nya pun happiness n sadness dgn aku...dolok, ada2 jak cta nya nak share dgn aku...aku rasa macam patung lamak jak dp...i am just an old doll... :( tp aku sik maok la luah dgn nya apa yg ku rasa tok...aku takut nya melenting klak...takut nya marah aku..biarlah aku simpan...but, it hurts me...i'm sad..tp aku sik maok tunjukkan...tp mun apa2 mslh,nya memang ada untuk aku...tp aku jadi segan...aku share, tp nya sik share pun dgn ku gik...byk ku nak share dgn nya,lebih2 lagik masa ku internship tok..tp,ku simpan jak la sendiri...mun nya ada msj,bok ku ambik kesempatan bercerita...but still,aku masih rasa berbeza..u know y?he does not share wif me anymore.... :'( i'm useless...i was an old doll...he can live without me..oleh sbb nya dah sik share dgn aku...dlm sehari, brp kali ku buka fb nya gara2 nak tauk apa yg nya share...aku buka blog nya...sampey satu tahap aku rasa aku tok stalker...i feel that i was a stalker...i'm sick dp... :'( mungkin nya bz kinek...tp dolok pun nya bz...dan mungkin nya makin bz...InsyaAllah, minggu dpn aku nak kirim dah sesuatu untuknya...sempena birthday nya...lmk dah aku nak hantar kat nya...tp blom ada masa dan kesempatan...kinek dah jadi belated birthday...byk ku nak kirim...biskut coklat buatan aku,seaweed popia buatan aku,kad buatan aku,hadiah birthday,dan surat...surat aku nak minta nya tinggalkan aku silently... :"( walaupun payah...tp lebih susah untuk aku tinggalkan nya...bcoz aku sayangnya sgt...tp masalah nya, aku sikda tempat di hatinya...i'm not his special person anymore...or i'm never his special person...aku hanya boneka...kini boneka lama... :"(

aku kesian bila mana orang ni selalu menghargainya... selalu bercerita dan berkongsi... tetapi dia tidak dinilai dengan adil... dia tidak ada tempat dihati... dia seolah-olah boneka lama... yang menanti masa untuk lenyap dari ingatan si dia... bertapa sakitnya hati kalau kita tidak dihargai apatah lagi untuk berkongsi masalah... ingatlah.. kawan, sahabat atau kekasih... jika ada masalah... jangan jadi seoarang yang tidak adil pada kawan... kerana satu hari nanti BENDA YANG SAMA AKAN BERLAKU....

No comments:

Post a Comment