There was an error in this gadget

Friday, July 15, 2011

kerana harry potter








wau tajuknya pun sudah menggambarkan harry potter lah mencantumkan kami bersama... thanks nick... u r the best bro!! adik kecil ku ... hehehe... kal tak kerana dia tak mungkin kita orang akan bersama.... gara-gara harry poter, aku, wan , uyut, kak dila dan cyla jalan2 makan angin... jalan2 menikmati suasana yang bahagia...

mula2 kita orang pergi ke bukit aup sebab nick tak pernah pergi... sama ngan uyut.. hehehe tapi dia orang best la... walaupun tinggal kat sibu rupa rupanya tak pernah g bukit aups... hehehe... so aku tunjukkan jalan terdekat....

seawal pukul 4 ptg... perjalanan kami mengambil masa beberapa minit.... akhirnya ke puncak nya kami tawan...ke bukit kita redahi... hahaha.... masing2 dengan perangai masing2.... persahabatan yang tak kan mungkin ku lupakan...sebab masa ni la kita orang menghargai masa offday.. sedih jugak aku sebenarnya walaupun dalam diam aku gembira...

aku sedih sebab belum tentu dapat berjumpa lagi... that y aku selalu buat muka yang dia orang tak tahu maknanya... tapi demi persahabatan... aku cekal untuk senyum... sebab aku memang susah nak senyum... hehehehe

nick... aku terima kasih sebab bawa kita orang berjalan... ko boleh dikatakan lebih matang dari kita orang... hahaha sebenarnya... aku nampak nick mcm diri aku yang dulu... but that already past... aku harap dia jadi kofinden macam aku hahaha... walaupun aku tahu... ko ada mslh tapi aku doakan ko bahagia... kerana ko pandai mengatasi nya dengan ketawa....

uyut... aku suka senyuman dia.. senyuman yang menawan.. aku suka bila uyut gelak... tapi jangan buat dia marah... pasti kena dengan penangannya....hahahah the best about uyut... your name,,, so cute... uyut... hahaahaa cute like his owner... lydia... (beseeeeenyeee)

kak dila seriusly i say... i nak minta tips awet muda... apakah rasianya??? jangan layan perasaan kak... kak kan sweet.. hehehe... peramah... suka buat lawak yang slumber badak... all the best... aku doakan kak Dila jadi PA boss d parkson... hehehhe

yooo brooo what upsss... wan aku nang thanks ngan ko... ko lah tempat aku mengadu.. ko lah tempat aku bermanja... tapi muka tu tak payah blur blur sangat... happy... senyum... kalau cakap dengan perempuan janagan terlalu serius... mesti fun... yakin... hahahahahaha.... lucu kawu wan.. bukan aku sik nangga

cyla my sweet gurls... cute.. like strawberry kapit... u r sweetest girl i havent see.... i like small girl like u... but at the same time... rough like a boy... tapi jangan lupa... kecil2 dia...bila bersuara... amboiii... tapi aku suka slang ko cyla... hehehee... apa kamu buat sana? lucu kawu...

my friend... one day we will spread... and we also will meet... but when?? i hope we will together... i wish i can frezz the time.... i wish we in this together forever...

harry potter... lupa pula aku nak ucap terima kasih pada dia... ko lah kawan aku paling sejati... nasib baik doa aku termakbul .. mati jugak voldemort.... aku rindu ko harry... ko dah kawin bukan nak beri aku kad jemputan... sampai hati... dah lah tongkat sulung ko patahkan.. tongkat tu nenek aku punya tau!!!! kurang asam...


No comments:

Post a Comment