Friday, July 1, 2011

bila bosan


ermmm hari ni aku bukan lah nak cakap apa... selalunya aku jenis yang suka berkongsi kepada pembaca setia blog aku... lama kan rasanya aku tak menulis blog,,, so sapa2 yang ikut perkembangan aku... lama kelamaan akan kenal aku ni sapa... memang la aku manusia.. tapi manusia ada hati... perasaan.. dan jiwa yang agak kacau adakalanya...

so bila bercakap mengenai bosan ni, aku akan isikan hari2 aku dengan menari, excercise dan hobi terbaru... berbasikal... maklumlah aku beli basikal untuk aku pergi kerja...

bila dah berbasikal tu aku g lah jumpa kawan aku kat parkson... lama juga aku tak jenguk dia orang... so aku cakap2 la ngan dia orang ... kalau kat rumah pulak aku tulis novel... layan pesbukk... dan sebagainya... cuma kalau aku bosan, aku lepak kat water front... sambil2 tu aku cari ilham...

termenung, tertunggu, dah lama juga aku membujang... hehehe ... so aku lebih banyak menghabiskan masa aku bersama kawan2... kawan2 yang aku sayangi.... bukan selalu boleh dijumpa... apatah lagi d cari dengan sekelip mata...

kenangan, pengalaman, gelak tawa dengan kawan2 sememangnya mengajar aku mengenal erti kehidupan sebenar..erti dimana bila mana kita bercakap, bila kita berfikir, bila kita berkerja dengan manusia. semuanya menarik minat aku untuk mendalami kehidupan yang aku alpa untuk di terokai...

sampai mcam tu sekali aku bercakap kan... hehehe... kawan2... i always enjoy with all of u... where ever u go... i will also go... what ever you do... i will always support u.. and when u start to fall in love with me, i just say, we never get close because u just only my friend...

happy hour among us... will get along with me... some day... if i go far away... remember i always beside u . i wish u good luck and take care for the rest of your life...

No comments:

Post a Comment