Friday, June 17, 2011

special meeting with guys


hari ni aku rasa terisi sebab dapat spend my quality time with my both friend. wan and nick... they r cute handsome, chubby and cuddly. can be eat with sos... hahahhaha just joking... pada mulanya aku just ngantuk tunggu dia orang... tak tpon2... tunggu punya tunggu aku tido dulu... leceh.
so aku tunggu tpon berdering.. dan akhirnya berdering.

wan: helo ko dah sedia ke tak?
mijan : haaa??? aku tak sedia lagi ko kat mana sekarang?
wan: kat bulatan rtm... sekejap lagi sampai
mijan : okay

punyalah aku bergegas macam orang gila sebab muka bangun tido... dia orang ni pon bukan nak call aku dulu. rungut hati ku. segera aku turun ke bawah mencari seluar dan baju. tak sempat aku mencari, kedengaran bunyi kereta di luar.." alamak!!! dah datang" aku pun segera memasukkan seluar ku secara tergesa.. dan melulu ke arah beg itam ku seperti biasa.

rasa cemas juga aku dibuatnya... tapi apakan daya dengan kepala yang masih mamai ni. aku keluar juga buat muka slumber.
kelihatan nick yang memandu.. aku ingat wan... sebab biasanya wan yang akan pandu atau membawa kereta... ahhh mana2 lah bisik hati kecil ku... aku pun masuk ke kereta... dalam perjalanan .. tak habis2 nick memasang lagu lady gaga yang sentiasa di minatinya... sambil memberi makna setiap lagu yang didengari kami... rasa teruja pula...

so sampai destinasi yang dituju... aku wan dan nick pergi ke parkson... maklumlah ada orang akan berlanja pizza... sebab tu terus pergi ke parkson... ahahah... aku tersengih... nick nampak teruja... wan mengada kata perut masih kenyang lagi... so mukadimah kami jalan2 dahulu baru pergi ke pizza hut.

sampai di pizza hut... aku rasa gembira sangat-sangat sebab dapat ajak nick makan pizza sebab sebelum ni tak pernah lagi tempat2 mcm tu... harap lepas ni tak kekok la... wan pulak terus membelek belek katalog... so 15 minit kemudian apa yang dipesan sampai... aku pun sebenarnya dah kenyang dan memang tak larat... nak tak nak aku paksa dia orang makan!! nasib baik dia orang makan kalau tak aku sodok sorang2
jam menunjukkan hampir pukul 7. kedamaian dan pancaran matahari yang kian redup menyinari hari2 ku... dengan kicauan burung... wan dan nick dah pergi dulu menunggu di kereta... aku pula lambat sikit sebab pergi tandas... so tanpa berlengah masa, kita pun pergi ke premier...

ingat nak tengok kung fu panda tapi dah tak ditayangkan lagi... so tengok green lantern... best jugak la cerita supaya tak jadi penakut... kita kena ada azam yang kuat... katanya... boleh lah jugak... not bad... at least dapat tengok wayang sama2 pun dah kira okay... rasanya tu la kali pertama aku macam serasi dengan kawan lelaki... hehehe seronok sebab sama kepala... sambil makan pop corn... tengok tanpa berkelip hehehe

so selesai tengok wayang... kita rancang nak lepak pulak... lepak mana pun tak tahu sebenarnya... tapi ada satu tempat lepak ni aku panggil taman dewa dewi... tak sangka pergi jugak kat situ sebab banyak kubur cina... pergi jele...lepak kat situ sambil cerita cerita...aku pula lebih banyak mendiamkan diri sebab semenjak aku habis kontrak ni.. aku tak de topik sangat... huhuhu

sebagai pengakhiran perjalanan kami... nick ajak pulak minum abc... hehehe...sedap and delicous... boleh le.. jangan tak merasa kan.. utk hilangkan dahaga....

special meeting ni best gak sebab aku rasa ada inspirasi... heheheh aku ni kalau jalan sambil berfikir... berfikir mereka cerita... janagan terkejut la nama korang ada nanti nick ... wan... hehehe... okayla''' penat sudah aiyooooo.... adioassss...



No comments:

Post a Comment