There was an error in this gadget

Thursday, June 9, 2011

aku gay


mesti korang terasa nak baca sangat2 sebab tajuk di atas... biasalah manusia... isu2 hangat digembur gemburkan dan menjadi tabiat manusia untuk menjadi penyibuk dan sekutu dengannya... dalam meniti kehidupan manusia seringkali kita akan ada rasa teruja! ingin tahu... dan suka

dalam erti kata lain kemahuan dari segi ingin tahu membuak-buak disebabkan cerita panas itu tadi... sebagai contoh... mungkin anda tidak tahu nak cakap apa2... kemudian ada satu cerita panassss.... so anda akan mula bersuara dan cerita panas itulah yang menjadi topik seharian... so di situ anda akan dapat rasa kepuasan apabila bercerita kerana anda sudah pun melalui satu tahap..

tahap itu ialah mengumpat yang kononnya merapatkan hubungan sulit diatara kalian... isu2 panas misalnya gay memang menjadi topik hangat sebab benda yang haram disisi islam... eee ko nak tau dia tu gay... yeke... geli siot nabi tak mengaku umat... carilah pepet...( sori to say la i suka terus terang).. so kat sini anda dah dapat topik yang diperkatakan...

manusia sering kali menjadikan topik perbualan dengan mencari seorang untuk dijadikan topik... topik itu tak sah mengata seseorang... tidak kira anda suka cakap belakang atau depan memang akan bercerita mengenai sesorang yang kita rasa tidak puas hati dan sebaliknya...

itulah dinamakan bunyi yang dihasilkan oleh manusia.... bunyi manusia adalah bercakap... dan percakapan itu amat penting dalam membina satu institusi manusia itu sendiri... selain mempunyai pelbagai latar belakang dan personaliti...

so tajuk tu memberi impak kepada anda kerana ingin tahu... kalau tajuk seperti.... marilah bertaubat... harammmm... marilah bersolat lagilahhhh... kalau tajuk artis kawin dua... artis masuk longkang... artis makan benda kat longkang... terus nak baca... itula yang dikatakan perasaan ingin tahu...

so the point of the story is... manusia sememangnya dilahirkan untuk bercakap... namun aku ingin mengkritik apa yang ingin dicakapkan dalam mengeratkan silaturahim... tapi nak tak nak benda tu jugak yang best... sebenarnya semua ini berpunca daripada perasaan ingin tahu dan sejujurnya akan menjadi satu topik yang hangat di mulut2 joyah..

dalam mengenal erti "bunyi" yang sedap di dengar...(bukan kentut harap maaf) kita seharusnya bercakap mengenai sesuatu yang baik2 je... contohnya... hai jenab .. lama tak jumpa makin klas u jenab... biasalah maria oiiiii kau pun apa kurang nya... klas kau maria... jom jenab kita pergi shopping komplek nak beli pampers kejap... buat apa beli pampers maria? ooo i selalu kencing malam la jenab.... kelas kau jenab... i selalu berak ...

kan bagus mcm tu... mengata sendiri sendiri.... share pun kawan2 kita jugak... tapi ingatlah tak de gunannya untuk umpat somebody sebab dunia ni berpusing... kita umpat orang... orang umpat kita... last2 tak de jalan penyelesaian... orang kata... biarlah kita bercakap mengenai benda yang ada input dan benda yang kelakar... so hidup akan sentiasa ceria2.... think positive k... tu yang aku selalu tekankan kepada kawan2 ku...

k lah adios... aku ni nak kata gay... hahaha no komennn!!!!!!!! adiosss


No comments:

Post a Comment