Tuesday, June 14, 2011

arghhhhhhhh bosan!!!!!!!


hari ni sebnarnya second day aku off day... memandangkan aku dah habis kontrak... sebab 13 ari tu last aku berkeja kat shoppin kompleks sana... aiyoooo... mcm tak bermakna dah aku ni... seolah olah menjadi stock simpanan.... tapi aku nak cerita satu sentapan yang telah berlaku pada 13 jun ari tu...

aku dengan kopinden pergilah jumpa miss chong... keja dia ni ambik orang berkerja... so aku ckp la aku nak sambung kontrak...dengan gedik aku kat pejabat...

Dp : miss cchong miss chong... i am temporary promoter wish to continue my work here but i want work at level 4... (sebelum ni level 3 bahagian baju... tak larat aku nak melipat baju dan customer mcm puppy korek2 cari saiz... eeee geli nokkk )

miss chong : really? but 4 this time being we no need the temporary promoter...

DP: omg... if can i want to work at electrical department... or toys???

miss Chong : toy haa?

DP: yes toy because i like toy... everday i can take care the barbie outside... so beautiful like miss chong... pliss pliss pliss

Miss chong : ok in that case i have to tell the boss first weather he want u or not... or i copy you punya gambar lekat dekat depan sana sapa mau ambik u berkerja

Dp : tak kisah la miss chong as long i want to work... i dont want waste my time at home... but i really want to work at level 4.. penat lipat baju ari2.

Miss chong : BUKAN SAYA TIDAK TAHU KAMU MAHU LEVEL 4.. SEBAB ADA WAN AMRY KAN... KAMU KERJA IKUT KAWAN KA?

Dp : bukan itu sebab laaaa... tapi tu pun salah satu sebab juga... boring hahahaa...

miss Chong : ok la oka la... nnt sy bagi tahu boss.... anyting else?

DP : nothing miss... but call me okay... asap!

hehehe tu la perbualan aku ngan miss chong kat dalam pejabat... begitulah eksyen aku nak pilih mana tempat aku nak kerja... dah kerja tu buat jela... nahhh skrg ni ko duduk rumah mengangkang jer... membesarkan bontot... padan muka ko dp...

tapi hari ni atau esok aku dapat gaji... first gaji aku .. aku nak beli basikal... dah lama aku tak kayuh basikal guna kaki... rindu pulak rasanya sebab basikal aku kena curi... aku ingat lagi.. nama basikal aku rocket... so rocket aku ni kena curi 2 kali... satu masa aku kat sekolah dan satu ni lagi kat umah... basikal yang sama...

huhu apa malang... kalau nak curi pun curi la kereta ke moto ke... ni basikal aku nak curi... bonggok punya pencuri... tapi dengan duit yang ada nnt aku nak keliling ngan basikal baru ku... nama dia rocket 2... setiap aku lekat sticker yang abjad2 tu... haaaa.. punya la aku syg... hehehe.. okla tiba2 aku ckp pasal basikal ni pesal.. adiosssss

No comments:

Post a Comment