There was an error in this gadget

Wednesday, June 22, 2011

kejadian yang lucu dan kiut....


teringat lagi aku kisah aku dimana aku ni ada penyakit asma... masa tu kelas tembikar.. awal pagi so mula2 tu aku okay la tak de pe2... dah aku datang kelas pukul 8.oo pagi asma aku menyerang...
memang perit dan sakit sebab ubat aku tak bawak... so nak tak nak dah sampai kelas tu... aku terpaksa jugak pergi dengan keadaan sesak nafas.

masa tu aku just bertahan dan kesemua kawan aku risau dengan aku... mujurlah lecturer dah dtg tapi aku masih duduk kat kerusi menahan sakit...

Lecturer :woi ko ni pehal ?
Kawan: dia asma dr.

aku cuba gagah untuk berdiri .

lecturer tu senyum -senyum tengok aku....

lecturer: Asma??? kalau dah tahu asma... buat apa ambik kelas ni? kelas ni banyak debu

aku diam je tak kata apa2... heheheh

lesturer : jom ikut aku ke bilik.

sesampainnya aku ke bilik dia... dia korek2 dia punya lagi... apa yang mengejutkan aku... dia keluarkan pam asma tu hahaha.... so aku terfirkir lecturer ni asma jugak... hehehe

Lecturer: lain kali nyawa tu bawak... nanti pengsan sapa nak anta kau ke hospital?

Dp: hehehe maaf... lupa nak bawak

aku rasa comel sangat masa tu.... hehehe aku kuar dari bilik dia serentak ... sambil tersenyum aku kembali ke posisi asal untuk mendengar arahan seterusnya....

Kawan: buat apa kat bilik dia?

dp: makan ubat asma.. dr tu asma jugak rupanya...

hehehehe aku rasa awal2 kelas lagi aku dah buat hal tapi disebabkan itu... dr lebih mcm tumpukan kesihatan aku... heheheh :P ... lucu pon ada tapi kalau asma tu bwk le ubat.. debish debish!

No comments:

Post a Comment