Tuesday, June 7, 2011

bergelak ketawa tanpa henti


hari ni shift aku noon setelah off day seharian... terperangkap mcm rapunzel kat rumah... sambil merenung ke luar jendela membelai belai rambut yang konon nya panjang... akhirnya aku kasi nipis kan rambut.... ntah apa ntah offday aku... ingat nak pergi bercuti kat austraila ke new zealand ke.. maklumlah kerja penat... teringin nak g spa...

tapikan aku bukan nk cakap pasal off day yang ntah hapa2 tu... aku nak ckp pasal hari ni... best2 sangat2 sebab gelak tak henti2... mizan mizan ... ko kadang2 giler... kadang2 sewel... tapi tu la punca utama kenapa kawan2 aku semua minat kat aku...mana tak nya.. aku buat run away show depan orang... siap pakai baju...ada berani?

ntah antu mana rasuk aku tadi... tapi gelak keluar sikit taik kuning...(cirit)... pas tu buat pertandingan melipat baju....sebab baju dah terabur mcmgunung mcm kinabalu.. akhirnya dapat gak di settlekan... alhamdulilah... sebab customer pun tak ramai... esok rasa nak bawak penyepak lalat... nak sepak tangan customer yang gatal2 korek baju...

penat? letih? dah tak de dah sebab ada jer cerita yang nak di kongsi... dah la tu.. 3 kali pergi tibit tempat jual keropok... hahaha... gian dengan muruku punya pasal... pas tu boleh pulak aku buat resepi baru ... muruku campur gula2 anggur... terasa mcm biskut oreo.... sedapppp

siap buat trademark untuk setiap jenama ... ntah apa2 ntah hari ni... tapi gelak tak henti2... gelak kat customer bau ketiak la... kadang2 ada customer tak de gigi la... jahat tol kita orang ni... hehehe... tapi tula hiburan menjadi seorang promoter... tak sah jugak kalau cuci mata...

apa2 pon hari ni terasa kejap jer... boss pon tgk rajin jer kita orang.... siap senyum lagi... rasanya mesti dia nak bagi elaun, bonus. kad kredit premium pas ni... wuyooooo k lah adios....

1 comment:

  1. muruku plus gula2 anggur.. X SEDAP.. PLEASE DONT TRY IT AT HOME..!!

    ReplyDelete