There was an error in this gadget

Wednesday, June 15, 2011

laki vs perempuan


laki vs perempuan tu bukan bermakna kita bertumbuk dan berdebat mulut maybe aku nak cerita sikit mengenai kelainan gender dan sikap yang sentiasa senang untuk aku berkawan... dalam erti kata lain aku lebih senang dengan sapa ...

so apa kata aku mulakan dengan lelaki... so lelaki mempunyai sikap yang kasar memungkinkan aku tak berapa gemar dengan dia orang walaupun aku ni lelaki macho... bukan apa aku takut kekasaran mereka kepadaku... so aku elak2 tak kena...

yo bro whats up yoooo... yo bro ko dah makan? debish kena kat bahu... kan naya aku... tetiap hari kena lebam bahu ketiak aku... so lelaki memang kasar... dari segi percakapan pulak... ko pehal? nangis nangis... mcm amoi... sesitip la ko ni! so kat sini jangan harap la aku nak layan perasaan... bila aku jalan tergedik sikit... woi jalan tu elok2 sikit ye... jangan jalan mcm pond...so aku kena straight dan jalan mcm askar...

sebab apa sampai skrg aku mcm malas nak ckp ngan laki? ada peristiwa yang gelap dan maybe korang nak tahu jugak... sebab kekasaran dia org bukan bermakna aku ni di rogols... aku ni di buli... masa kecik... sakit hati wooo ... sebab tu la aku pendiam... kalau ngan laki aku dah mcm tak biasa.... dah jadi mcm satu jurang la pulak...

so laki mcm mana aku minat? bukan minat utk bercinta minat utk berkawan.. aku minat jenis laki yang mcm lembut2 sikit... kawad tak geti... tak suka panas... hahaha mesti dia mcm org yang sensitif mcm aku... ada perasaan... memahami sebab aku tahu tak semua lelaki sukakan kulit hitam... hehehe... so kira nya mcm sama kepala la... ala2 kalau ketawa dia pun malu2 nak ketawa (tu dh mcm lembut sgt dah tu)

so aku suka rapat ngan laki yang mcm tu... kalu laki isap rokok... kaki kawad... yo what up what up... surely aku nehi beta! nak cakap tak rapat tu tak la... cuma aku just cakap2 mcm tak sudi la... hehehe... sori la aku tak bese ngan laki ... ni feeling aku... suka ati aku la..

okay sekarang ni aku nak ceta pasal ompuan pulak...seperti mana yang kita tahu... perempuan ni ada sifat keibuan.. tapi dalam pada msa yang sama...ada sifat gedik dan mengada-ngada... okay aku cakap pasal sikap ompuan yang aku tak suka.... sikap dia gedik... di tambah dengan manja mengada ... dicampur dengan perasaan cemburu... mintak perhatian dan berani pegang2 org sebarangan... aku rasa nak lepuk je tangan... tapi kadang2 terpegang jugak so buat diam sudah

so aku ni jenis yang lebih rapat pada perempuan sebab aku boleh wat lawak... dan sikap2 aku yang romantik semua keluar... sebab perempuan suka kalau kita buat lawak... tak la malu2 eksyen depan perempuan... sampaikan semua nak ajak aku keluar... dah tu dia org pulak nak belanja aku...tapi bukan lah aku ni poyo cuma nak cakap dia orang ada ummm ngan aku...

di sebalik tu ada seribu misteri sebab apa aku rapat dengan perempuan... sebab masa aku kecik aku kena buli... so budak peremuan la selamat kan aku... sebab kelas kita orang dulu asingkan gender... perempuan2 lelaki2... maklumlah sekolah agama... tapi perangai buadak cam setan... eeee tak koserrrrr

so aku lebih senang ngan perempuan sebab dia orang memahami... caring.. loving... sweet.. dan sebagainya... yang penting kita kena tahu jaga perasaan dia orang... so dia orang akan lebih tahu jaga perasaan kita... so satu jer sikap yang menghantui diri aku ialah... bila perempuan tu fall in love... arghhhhhhhhh aku tak sedia... aku tahu ramai yang minat di luar sana (poyo la pulak ko ni dp aku sepak kang )

so this is the reason y... aku mcm malu2 nak ckp ngan laki... hehehe sebab aku ni lembut sikits je.. hehehe selain aku gunakan cakera naruto aku untuk berbunuh sapa2 yang buat hal ngan aku... berani nak lawan... tgk lutut dulu... dah la aku rajin excercise ni.... hehehe k la adios... so jangan terasa pulak kalau aku tak cakap pulak ngan sapa2 yang terasa...

No comments:

Post a Comment