Tuesday, October 4, 2011

karya sedih ku...


tiada guna untuk aku berkata apa lagi mengenai kasih sayang... hakikatnya aku akan mendapat sesuatu yang buruk... sesuatu yang amat menyakitkan sampaikan aku menangis setiap hari... aku terlalu mengharap kepada sesuatu yang tidak pasti.... tetapi pengharapan aku berakhir dengan kekecewaan... seperti yang aku teka... aku memang tidak layak lagi untuk dikasihi.... aku rakamkan semua kesedihanaku dalam karya... one litre drop teapots... ni karya aku nanti... setelah siap aku akan pamerkannya... heheheh : ) karya ini sebagai peringatan aku sejak aku dari kecil lagi sehinggakan aku terpaksa menipu pensyrah aku untuk tidak mengatakan subject matter aku adalah air mata... aku just cakap subject matter aku air... heheheh

rakaman minda aku akan ku turunkan kedalam karya aku... dan semua karya aku akan ku selitkan makna makna tertentu yang aku garabkan sebagai satu luahan perasaan yang mendalam... perasaan aku itu biarlah aku pendamkan ke dalam setiap karya yang tercipta.... sebagai contoh karya aku " moon light." bila aku sedih sahaja mestiaku melihat bulan... bulan sahaja yang dapat medengar luahan hati ku..... orang hanya memandang bertapa hebatnya lukisan itu... tetapi tidak tahu maksudnya... heheheh

btw... i really want make it rahsia... all the message will be hidden safely after this...im tired to tell people the meaning but still people can't see it... hahahaha what for ???
let it be.... even a thing that i gave to the people... always have a meaning... deep full meaning...but didnt try to think wisely... almost of the people will have the reason but the reason is to stupid to tell...


No comments:

Post a Comment