There was an error in this gadget

Wednesday, September 21, 2011

first week as a student

terlalu banyak kerja yang aku perlu lakukan... menjengah ke alam study... memang sesuatu yang menyeronokkan... namun disebalik pencarian aku terhadap ilmu... aku selalu termenung memerhati gelagat manusia yang begitu seronok dengan apa yang dimiliki... memang itu la perasaan yang aku nampak pada setiap budak baru yang datang sebagai penuntut baru....

walaupun mereka seoronok... tetapi mereka tak tahu bahawasanya banyak kerja yang akan menanti.... sebagai seorang mahasiswa pulak tu... jangan memain hehehe...

sem ni aku ambik batik dan tembikar... boleh kiok jugak aku dibuatnya... dengan tugasan yang dikatakan akan mencabar minda... boleh lah kot... insya Allah aku boleh lakukan... dengan gigih dan semangat yang ada ni.... dengan doa dari ibu bapa ku.... Insya Allah semua akan berjalan dengan lancar... samapi cuti semester...

kawan2 ku yang aku rindui... rosninasarina... siti aminah... i love u... doakan kejayaan kawanmu ini ... kini aku rasa kesepian tanpa kehadiaran korang di sisi... huhuhuhu (mengelap air mata). aku rasa best sangat masa cuti dengan korang hari tu.... hehehe...

apa yang best... rakan sebilik ku... sik saypul ,,, dia yang paling banyak membuat aku ketawa... aku rasa sem ni jadi sem yang kepoh... hahahah... seronok sangat... dialah peneman aku dikala aku sedih... hehehe.. pul..pulll.... di antara kita takde rasia lagi dah hahaha.... zuki ngan shidi kat tingkat atas...

walaupun sem ni sebilik dengan geng yang giler2... tapi serumah pulak dengan abang2 senior... huaaaa... berkurung dalam bilik jela jawabnya.... aku ngan epul dah sepakat... apa2 benda yang melibatkan barang2 dapur..simpan kat dalam bilik... tak leh pinjam... kalau pinjam bahaya oowwww... hahahaha....

uyut dan kak dila... miss u... dalam hati ini.... aku rindu mereka berdua... cyla also... hehehe.... anang ndak baca mau blog ku tok.... apa2 jer pasal diriku ini kalau dirimu mahu tahu... love u ollssss.... hehehe.... nanti i bawak ole2... untuk dirimu bertiga... nanti kita lepak2... makan2... jalan2.... hehehehe..... muah muah...


haiiii... rasa macam kejap jer cuti ni... bila nak cuti ni... cuti puas2!!! kalau berlajar.. berlajar puas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahaah adios

No comments:

Post a Comment