Saturday, April 20, 2013

hobi buat video

tup tup tiba2 pula bergiat dalam industri perfileman... perghhh filem terus... mimpi di siang hari... tapi aku tak kisah sebab angan2 aku selalu jadi kenyataan... hahaha bukan poyo tapi, apa yang aku angan kan selalunya jadi kenyataan ... :)

bercakap pasal iklan pendek memang susah sikit la sebab nak fikirkan banyak benda... konsep, idea, dan kontent merupakan satu benda yang kena masuk ... tapi bagi aku... insyaAllah aku blh lakukan... berbekalkan semangat. dan pengetahuan aku yang secoet...

urmm bercakap pasal mana datang nya hobi membuat video..  rasanya memang aku minat kot... dalam hati aku... aku mahu rakamkan nya sebab aku mahu melihat kembali masa lalu... yelah, seolah-olah mcm diary aku... bila aku tgk dan meluahkan apa yg aku rasa... baru video yg aku buat tu hidup... hidup dengan makna...

kalau nak bercakap pasal ilmu dalam buat video... aku selalu tgk video... tu je.. then aku berlajar mcm mana nak rakam dengan baik...aku suka dengar music gak... kalau nak buat video, music sangat2 penting.

anyway, aku bergantung sepenuhnya pada penghayatan lagu dan konsep video yang aku bawa... buat video sebenarnya sangat best sebab kita buat cerita dengan air tangan sendiri... walaupun kita lemah dari sudut2 dalam pembikinan video... tapi kalau selalu buat video, insyaAllah, kemahirang itu dapat dibina...

dan aku merasakan, ayat aku kali ni sangat skema... sekian...


No comments:

Post a Comment