There was an error in this gadget

Friday, November 18, 2011

keakraban terserlah tq ira


thanks to ira sebab bawa mijan g makan kat umah ira... kali pertama di pelawa makan bersama... terasa bersyukur sangat2 kerana kita dihargai... kali pertama juga disambut mesra tanpa rasa kita ini bukan orang asing....

gembira... itulah yang dapat aku ungkapkan... kerana seolah-olah pertolongan kita dibalas dengan keikhlasan... thanks sangat2... aku sebenarnya cukup menghargai apa sahaja yang mereka bagi padaku... walaupun aku tidak pernah mengharap sedikit pun ... : )

padaku.. pemberian orang pada ku... tidak kiralah dalam bentuk apa jua sekali pun... aku amat bersyukur kerana bukan mudah orang buat macam tu kat kita.... tidak pernah sekali pun aku merasakan sesuatu yang bernilai selain dari pemberian orang...

aku bersyukur dengan semua itu ya Allah kerana rezeki... bukan bermaksud aku mengada-ngada untuk tulis blog dan menceritakan kebaikan kawan2 ku... tapi apa yang aku lihat ialah sesuatu yang jarang berlaku pada ku...

siapa lah aku sampai orang sanggup menelrfon ku dan mengajak aku makan bersama? sejujurnya.. aku jarang mahu makan bersama kawan2 ku... kerana aku memang jenis tidak suka makan beramai-ramai... tetapi kali ini aku dapat rasakan keikhlasan terserlah.... syukur pada mu ya Allah..

walaupun orang anggap ini satu benda biasa... tapi bagi ku pula... dari kecik.. aku tidak pernah bahagia bersama kawan2 ku.... tapi kali ini... Kau memberiku sesuatu yang bernilai... thanks ira... kaulah kawan ku dunia dan akhirat... moga,,, ira cepat sembuh... moga ira dapat menempuh hari2 yang mendatang dengan sihat...:) yang penting, selagi mijan kat upsi ni... kalau mijan boleh tolong... mijan tolong.... mijan ucap thanks... kat ira sebab susah2 jer masak daging korban... kalau ira nk tahu.. first time mijan makan daging korban... tqtqtqtqtq...

akhir kata... rasa dihargai dan dipedulikan....

No comments:

Post a Comment