Tuesday, April 5, 2016

GADIS SYAITON

ASALAMUALAIKUM...

Lama dah tak update blog yang sudah berusang lamanya.. nampak tajuk tu terus kau rasa nak klik sebab nak tahu sapakah gadis syaitan yang dimaksudkan...

al kisahnya... semalam tengah lepak2 kat kedai, tetiba si kawan aku ni bagitahu la sesuatu perkara yang amat mustahak natijahnya...

"EH KO NAK TAHU... KAU DIKATAKAN TAK MENYOKONG POGRAM PENGAWAS KAT SEKOLAH"

" EH SAPA PULAK CAKAP MCM TU? JUST BECAUSE AKU AMBIK BUDAK PENGAWAS UNTUK BICARA IRAMA TAK BERMAKNA AKU TAK SOKONG KEM PENGAWAS DIA ORANG" kata aku yang dah mula rasa menyerap naik darah...

untuk pengetahuan... aku melatih budak bicara irama...dan ada dalam kalangan pelajar tersebut, budak pengawas... dan mereka sebenarnya perlu datang untuk kem pengawas.... Aku ni pulak kalau buat sesuatu komitmen sangat tingi sebab bicara irama kena hadir semua sekali untuk latihan... bukan sekejap datang sekejap tak datang... dan BICARA IRAMA AKTIVITI SEKOLAH... justeru itu, aku dikatakan tidak menyokong KEM PENGAWAS YANG TERULUNG DI ABAD KE 21 SEBELUM TERJADINYA KIAMAT...

"SAPA LAGI...AKAK KO LA... "

owww... akak itu, aku tak lah sentap sangat sebab mulut dia memang berbau longkang... dari dulu lagi, suka menjaja cerita aku dan memburukkan aku di hadapan cikgu yang lain... bila depan2...pergh nampak baik... pijak kapas pun tak tenggelam... tapi bila belakang, mcm2 create cerita pasal aku...

u know what... u are the interesting girl i ever meet... kalau aku nak cakap...KAU TU LAGI DOUBLE TERUK... meeting KETUA PANATIA PUN KAU TAK BUAT.... MEMANTAU CARA ORANG MENGAJAR DALAM KELAS PUN KAU TAKDE... AKTIVITI SENI PUN KAU AMBIK ENDAH TAK ENDAH.... PENDEK KATA PEMALAS NAK MAMPUS.... yang sangat menyedihkan...KAU TU PEREMPUAN...

feedback yang aku dapat daripada pelajar aku...KADANG2 DIA TAK MASUK KELAS.... wow! sangat hebat sebab kawan2 dia dapat cover dia... tapi bila cerita buruk orang nombor satu...mcm dia lah yang terajin... tapi bab arahkan orang jangan cerita...

No comments:

Post a Comment